Пређи на главни садржај

Internet Magazin

Da mi je neko pre dvadesetak godina, kada sam se prvi put upoznavala s kompjuterima, ispričao šta će sve biti u stanju da nam pruže, bilo bi mi jako teško da poverujem. Naročito, u vreme časova informatike na Tim 011 kompjuterima, gde smo po ceo čas strpljivo ukucavali algoritme da bi se na kraju, na monitoru, uz opšte oduševljenje, prikazala zvezda. Mojoj bi, obično, nedostajao deo, jer sam redovno nešto izostavljala.
Nisam odolela da vam predstavim Tim 011
Internet je zaista nadmašio sva moja očekivanja o  svetloj  budućnosti. Ako dodamo i moć GOOGLE-a i danas ostajem fascinirana količinom informacija koje su mi tako lako dostupne.
Svako veče, kada svi u kući odu na spavanje, ostanem još malo budna da pogledam šta ima novo na webu, na sajtovima i blogovima koji su mi odavno zamenili magazine i novine. A ima ih raznih...


Lifestyle sajtovi  i blogovi  koji  sadrže od svega po malo...šta se jede, pije, nosi, čita, gde se putuje...

Često posetim, very stylish GOOP, web site koji uredjuje glumica (moram reći moja omiljena)

Gwyneth Paltrow koja  se ovde predstavlja kao sasvim obična, zaposlena majka dvoje dece, pa ipak do vas nekako dopire holivudski sjaj, britanski šik i tako savršen stil bez imalo napora (al za prilično novca). Ako zanemarite predloge za kupovinu ili ne obratite pažnju na cene (što preporučujem) možete i dobiti koju ideju, zanimljive recepte, male turističke vodiče i prvi videti fotografije iza kulisa holivudskih premijera...

Ako može Gwyneth može i Jay Z, pa izvolite pogledajte, super cool Life and Times, web site čuvenog repera, sa vestima o filmskim, muzičkim festivalima, intervjuima koje pravi sa ljudima koji su mu zanimljivi, mnogo muzike i svoje i tuđe...


I još jedan blog, sasvim slučajno otkriven, bez zvučnih imena, ali odličan, Designe Sponge, a ovaj link vas vodi direktno na tekst koji me je osvojio. Tekst o dobrim i "dobrim" filmovima. Dakle, onim zaista dobrim koji vam oduzimaju dah, menjaju ugao posmatranja i navode na razmišljanje i onim drugim, za koje znate da su sladunjavi i nerealni, ali vas nekako uvek osvoje atmosferom, da im se iznova vraćate iako ponekad to ne biste nikome priznali...Guilty Pleasures. Autorka ovog bloga je Grace Bonney i ovaj link otvara kratak video o njoj...


Blogovi o kuvanju su uveliko stigli i kod nas i ima ih zaista mnogo. Veoma dobrih, a naših, kao što su
mamajacooks i Moje Grne.

Sledeći blogovi su fenomenalna kombinacija umeća kuvanja, fotografije i dizajna...

Smitten Kitchen sa sloganom fearless cooking from a tiny kitchen in New York City, a
neustrašiva žena  koja je sve to osmislila se zove Deb i po zanimanju je pisac, fotograf i svakodnevno kuva ono što tog dana poželi i recept podeli sa nama. Izdala je kuvar, knjigu recepata, koja je postala bestseler New York timesa.


What Katie Ate blog prilično poznatog fotografa Katie Quinn Davies, koja se prvo bavila fotografisanjem hrane, a zatim i sastavljanjem recepata..Njen blog je pre svega praznik za oči..

Katie Quinn Davies photo




Katie Quinn Davies photo
Porodični blogovi  koje najčešće objavljuju mame koje žele da podele iskustva svakodnevnih aktivnosti svog složenog i veoma odgovornog posla.

Enjoing the Small Things koji uređuje Kelle Hampton, takođe, profesionalni fotograf i majka troje dece..Jedna prelepa, topla priča o roditeljstvu, izazovima koje ima majka koja ne odustaje od svoje karijere i borbi protiv predrasuda o deci i odraslima koji su rodjeni sa Daunovim sindromom. Fotografije ... prozračne, optimistične, vesele.  Slike dece koja odrastaju zajedno bez obaziranja na različitosti.

Kelle Hampton photo
Kelle Hampton photo


A imate još mnogo mogućnosti i oblasti u koje možete da zavirite...

Sajtovi na kojima možete jednostavno uređivati svoje fotografije, čuveni modni blogovi (kako su mi se danas izgubili iz vida, ne znam) kao i ovi koji se bave zdravim životom i vežbanjem (gde spada i ovaj moj pokušaj, valjda)..

Ovi su se danas nametnuli, a u nekom sledećem tekstu pomenuću internet mesta koja se bave ovim, gore nabrojanim temama. U međuvremenu istražujte i vi i šaljite adrese vaših omiljenih sajtova, blogova i slično. Šta vas inspiriše,  obaveštava, zabavlja. Da probamo zajedno da naučimo kako da što bolje iskoristimo ovo čudo tehnike našeg vremena...










Коментари

Популарни постови са овог блога

Kad Vas napadne panika….

Sve je počelo nekoliko meseci posle mog prvog porođaja… Prvo sam osetila tahikardiju (ili aritmiju), gubljenje daha pri najmanjem naporu i odmah posumnjala na srčane tegobe… Kardiolog je obavio detaljan pregled, ali sve je bilo u najboljem redu. Kako je to moguće? Pri ovakvim simptomima. Ako nije srce, možda je nešto drugo u pitanju. Počela sam sve češće da osećam i čudan pritisak u glavi, trnjenje leve slepoočnice (tzv “mravinjanje“ - tada sam naučila tu reč), nesiguran hod, blage vrtoglavice… Sledeća stanica bio je neurolog… Sve sam obavila kako treba… Žmureći prstom pogodila nos, hodala po pravoj liniji… Sve je ok. Ne prestajem da tragam. Pritisak u glavi polako prestaje, ali nekako sve slabije vidim. Palim sva svetla u stanu, ali i dalje je mračno. Ne mogu da čitam, redovi se gube … Kod očnog lekara, konačno, prva dijagnoza… Dioptrija na oba oka (- 0,75 i -  0,50) i astigmatizam. Tražim i da mi izmeri očni pritisak, za svaki slučaj… Jedva uspeva da mi dod

Pilates i karlicno dno

Jedan od zadataka pilatesa je da svojim specifičnim vežbama aktivira mišiće koje je teško pokrenuti. Multifidusi, mišići koji spajaju kičmene pršljenove, TA mišić, koji kao korset oblaže unutrašnje organe trupa i naravno, karlično dno, koje ima važnu ulogu jer kao mreža isprepletenih ligamenata, drži unutrašnje organe i mora biti i dovoljno jako i dovoljno elastično, jer se tokom trudnoće teret koji mora podneti višestruko uveća. Poznate su nam Kegelove vežbe, koje vrlo često koristimo na našim časovima, ali takođe i čitav niz klasičnih pilates pokreta može osnažiti mišiće ovog dela tela. Karlično dno drži organe male karlice, bešiku,  matericu i rektum. Naš gost ove nedelje je dr Nebojša Jeremić, urolog u KBC Zvezdara, a od 2008. godine se školuje iz oblasti uroginekologije kod eminentnih stručnjaka u Nemačkoj i Italiji. Nebojša je bio dugogodišnji doktor vaterpolo reprezentacije Srbije kao i vaterpolo kluba Partizan. I dalje je prisutan u sportskom svetu kao predsednik zd

Ispod sunca Toskane

Pre nego što sam posetila Toskanu, prve utiske ili tačnije,  predosećaje nestvarne lepote dobila sam preko filmova… Upoznavala sam jedan grad za drugim iz svoje dnevne sobe... Prvo je to bila  Sijena , a film je bio stari, crno-beli, ne sećam se ni imena ni radnje, samo atmosfere jednog kišnog popodneva i uskih ulica ovog nestvarnog grada. Kada sam je posetila, mnogo godina kasnije, toj prastaroj slici koju sam još uvek nosila sa sobom,  samo sam dodala miris  Ribolite  (toskanska verzija kuvanog slatkog kupusa) i saznanje da  svaka ulica, svaki kamen ovog grada datira iz Srednjeg veka. Siena Čaj s Musolinijem , film o grupi engleskih dama, zaljubljenih u italijansku kulturu, doneo mi je neobjašnjivo veliku želju da posetim  San Gimignano  ili Grad stotinu tornjeva, kako ga još zovu, koji dominira na uzvišenju iznad čuvene doline Chianti. I ništa manje nije bio magičan nego na ekranu.. Opasan zidinama, neosvojive lepote, sa ulicama tako lepo popločanim da više liče na parket o