Пређи на главни садржај

Jagoda u Beogradu

Posao pilates  instruktora može biti jako lep. Mogla bih da se setim i ponekih mana, ali danas je reč o lepšoj strani medalje. Radim u prijatnoj atmosferi uz muziku koju mogu sama za izaberem, a često mogu i  svoje radno vreme da rasporedim kako mi odgovara, ali jedna od najlepših stvari vezanih za ovaj posao su ljudi koje sam imala prilike da upoznam. Vežbamo i pričamo. Vremenom, razgovori postaju sve prisniji i u jednom momentu primetim da te ljude više ne mogu nazivati klijentima. Previše zvnična i hladna reč...
Pre nekog vremena počela sam da radim sa Jagodom, devojkom iz Varšave, na privremenom boravku u Beogradu. Tražila je pogodan studio da nastavi sa vežbama pilatesa i našla je baš nas...Reč po reč..i mnoštvo zajedničkih tema.. muzika, hrana, filmovi, New York, koji mnogo volim, a gde je ona neko vreme živela, francuski jezik i Beograd..Ja njoj praktične savete a ona meni svoje utiske..Uvek sam volela da čujem šta stranci misle o našem gradu i nama koji ovde živimo..Kako izgledamo sa strane..I kad je Jagoda u pitanju, ne moramo da brinemo, još jedna lepa reč će se sigurno čuti o Beogradu i Beograđanima. Ovde se oseća kao kod kuće, i toliko joj se dopalo da je odlučila da ponovo aktivira svoj blog, Fierce Watch, koji je pisala u Varšavi, o zanimljivim mestima u gradu. Sada počinje da piše o Beogradu iz ugla devojke iz Poljske, koja je imala priliku da živi u New Yorku i Parizu, a udata je za Rusa.. Zanimalo me je koje mesto će zauzeti Beograd među svim tim gradovima koji su bili deo njenog života i po čemu će pamtiti časove pilatesa koje je imala sa mnom ..pa sam rešila da joj postavim  par pitanja i sve prenesem Vama.



Jagoda i Beograd

Došla sam u Beograd 1.10.2012. sa mužem koji ovde radi kao inženjer na Koridoru 11. Od prvog dana kada sam sletela na beogradskih 25 stepeni celzijusovih, napustivši Poljsku na 22 stupnja manje, shvatila sam da je to za mene pogodak od 100 poena. BINGO!
Radim kao freelancer u modnoj industriji tako da sam potpuno nezavisna. Posao mi omogućava da često putujem i imam tu sreću da odaberem za svoj dom destinaciju u kojoj moj muž radi i tako budem sa njim.
Volim avanture i Beograd mi to pruža. To je, u svakom pogledu, veoma živ grad, pun energije, sa pozitivnim ljudima koji, čini se, nikada ne spavaju niti se zaustavljaju. Uz male predahe, nastavljaju dalje!
Arhitektura Beograda me iznova oduševljeva svojom jedinstvenošću, puna misterija i neočekivanih iznenađenja.
Beograd je otvoren za nebrojene mogućnosti i radost. Ovde je lepo živeti jer je prosto nemoguće da vam bude dosadno i da izgubite elan.
Beograd mi pruža slobodu i zbog toga ga smatram svojim domom.




Jagoda i pilates


Upoznala sam se sa pilatesom 2005 godine u Poljskoj.  I danas sam zahvalna svojoj prvoj instruktorki, Andjeliki, bivšoj balerini,  što mi je približila ovaj način vežbanja i radila sa mnom tri godine. Pre pilatesa sport me nije zanimao, a u školi sam, kad god sam mogla, izbegavala časove fizičkog. Imala sam i ne baš srećnu avanturu sa aerobikom i teretanom.
Probala sam i jogu, na nekoliko različitih mesta, ali sam, umesto Zena, uglavnom osetila, miris nečijih prljavih nogu što je odvelo u jogofobiju. Interesantno, različite zemlje, različiti tipovi joge, ali nekako uvek završim pored nečijih mirisnih stopala. A duboki joga udasi i izdasi su dodali kap u prepunu čašu.
Ali nisam odustajala od daljih eksperimenata sa egzotičnim sportovima kao što je Zumba i ,budimo iskreni, jedan čas Kapoere (brazilska veština, kombinacija plesa i borbe, prim.aut.) i čitave dve godine Thai Chi-a.
Moj tajni sport...
Od 2005. navučena sam na pilates..Sviđa mi se atmosfera na času, ritam vežbi. Ponosna sam na promene vidljive na mom telu koje su rezultat Pilates časova. Takođe, pilates nije ugrožavao moju rehabilitaciju posle dve povrede, jer je on sam po sebi terapeutski i bezbedan  način vežbanja i dobra prevencija mnogih problema sa kičmom, a koriguje mnoge deformitete kao što je skolioza, lordoza ili kifoza kičme. Oslobađa telo napetosti i  stresa. Prava MAGIJA!
Ne može vam nikad dosaditi jer postoji nebrojeno mnogo varijacija i kombinacija vežbi i garantujem vam veliki osmeh kada se pogledate u ogledalo i otkrijete svoje vretenaste, tonirane mišiće i preoblikovano telo. Takođe istegnutost i savitljivost tela može biti i vrlo sexy i otuda zahvalnost muškaraca na postojanju pilatesa.
PILATES JE ZAKON!





Jagoda i Feel Pilates

Kada sam došla u Beograd nisam nikog poznavala i sve je bilo istraživanje i otkrivanje. Nisam htela da nastavim sa starim navikama i pokušala sam da iskoristim promenu i unesem novine u svoj svakodnevni život. Ponekad sam imala uspeha, a ponekad baš i ne toliko. Obišla sam mnoge fitnes studije pre nego što sam izgubila nadu da ću naći ono što mi je potrebno. Uglavnom su bili suviše mali i loše opremljeni, većina instruktora je držala spore aerobik vežbe nazivajući ih pilatesom.
U pomoć je uskočila moja komšinica i prijateljica koja mi je prvo poslala link Pilates Studija, a zatim me i dovela u prostor.
Moram da priznam da kada sam prvi put videla mašine za pilates bila iznenađena i malo uplašena. Sve je izgledalo kao da je namenjeno za Pilates Nindže , a ne za mene koja sam još uvek u postoperativnom i rehabilitacionom periodu.
Ali tako sam POGREŠILA!
Posle nedelju, dve premišljanja rešila sam da probam. I posle promotivnog časa koji mi je održala Katarina, ja sam se zaljubila u ovaj način rekreacije. Sada vežbam tri do četiri puta nedeljno. To me održava zdravom, ublažava bolove od povreda članaka i kičme, a u isto vreme održavam i izgled svog tela koji mi je važan i za posao.
Pristup tima pilates studija je izuzetan, pažljivo slušaju i uvažavaju želje klijenata i prilagođavaju treninge individualnim potrebama. Atmosfera je fenomenalna i posle svakog časa pored toga što mi se osveži telo veoma mi se popravi i raspoloženje. Katarina i njen tim su osmislili divan kutak za one koji žele da se brinu o svom zdravlju, sreći i zadovoljstvu.
Planiram da nastavim i dalje sa pilates časovima i ostanem sa Feel Pilatesom jer ga zaista i osećam!


























Коментари

Популарни постови са овог блога

Kad Vas napadne panika….

Sve je počelo nekoliko meseci posle mog prvog porođaja… Prvo sam osetila tahikardiju (ili aritmiju), gubljenje daha pri najmanjem naporu i odmah posumnjala na srčane tegobe… Kardiolog je obavio detaljan pregled, ali sve je bilo u najboljem redu. Kako je to moguće? Pri ovakvim simptomima. Ako nije srce, možda je nešto drugo u pitanju. Počela sam sve češće da osećam i čudan pritisak u glavi, trnjenje leve slepoočnice (tzv “mravinjanje“ - tada sam naučila tu reč), nesiguran hod, blage vrtoglavice… Sledeća stanica bio je neurolog… Sve sam obavila kako treba… Žmureći prstom pogodila nos, hodala po pravoj liniji… Sve je ok. Ne prestajem da tragam. Pritisak u glavi polako prestaje, ali nekako sve slabije vidim. Palim sva svetla u stanu, ali i dalje je mračno. Ne mogu da čitam, redovi se gube … Kod očnog lekara, konačno, prva dijagnoza… Dioptrija na oba oka (- 0,75 i -  0,50) i astigmatizam. Tražim i da mi izmeri očni pritisak, za svaki slučaj… Jedva uspeva da mi dod

Pilates i karlicno dno

Jedan od zadataka pilatesa je da svojim specifičnim vežbama aktivira mišiće koje je teško pokrenuti. Multifidusi, mišići koji spajaju kičmene pršljenove, TA mišić, koji kao korset oblaže unutrašnje organe trupa i naravno, karlično dno, koje ima važnu ulogu jer kao mreža isprepletenih ligamenata, drži unutrašnje organe i mora biti i dovoljno jako i dovoljno elastično, jer se tokom trudnoće teret koji mora podneti višestruko uveća. Poznate su nam Kegelove vežbe, koje vrlo često koristimo na našim časovima, ali takođe i čitav niz klasičnih pilates pokreta može osnažiti mišiće ovog dela tela. Karlično dno drži organe male karlice, bešiku,  matericu i rektum. Naš gost ove nedelje je dr Nebojša Jeremić, urolog u KBC Zvezdara, a od 2008. godine se školuje iz oblasti uroginekologije kod eminentnih stručnjaka u Nemačkoj i Italiji. Nebojša je bio dugogodišnji doktor vaterpolo reprezentacije Srbije kao i vaterpolo kluba Partizan. I dalje je prisutan u sportskom svetu kao predsednik zd

Ispod sunca Toskane

Pre nego što sam posetila Toskanu, prve utiske ili tačnije,  predosećaje nestvarne lepote dobila sam preko filmova… Upoznavala sam jedan grad za drugim iz svoje dnevne sobe... Prvo je to bila  Sijena , a film je bio stari, crno-beli, ne sećam se ni imena ni radnje, samo atmosfere jednog kišnog popodneva i uskih ulica ovog nestvarnog grada. Kada sam je posetila, mnogo godina kasnije, toj prastaroj slici koju sam još uvek nosila sa sobom,  samo sam dodala miris  Ribolite  (toskanska verzija kuvanog slatkog kupusa) i saznanje da  svaka ulica, svaki kamen ovog grada datira iz Srednjeg veka. Siena Čaj s Musolinijem , film o grupi engleskih dama, zaljubljenih u italijansku kulturu, doneo mi je neobjašnjivo veliku želju da posetim  San Gimignano  ili Grad stotinu tornjeva, kako ga još zovu, koji dominira na uzvišenju iznad čuvene doline Chianti. I ništa manje nije bio magičan nego na ekranu.. Opasan zidinama, neosvojive lepote, sa ulicama tako lepo popločanim da više liče na parket o