Пређи на главни садржај

Šta reći o sebi?

Pre nekog vremena dobila sam poruku sa predlogom da kao uspešna, poslovna žena dam intervju za jedan časopis.

Potpuno me je zbunila sama ideja pitanja i odgovora koje će neko negde objaviti, a još mi je dalja bila slika sebe kao uspešne, poslovne žene.

Izgleda da uspeh uopšte nije nalik velikom, blještavom vatrometu kako sam ga nekada davno zamišljala nego je samo sasvim logičan nastavak brojnih, običnih radnih dana i nedelja...

I trebalo mi je vremena da ga uopšte uočim  kada sam vratila film nekoliko godina unazad od kad je moja  pilates kao privatni biznis avantura počela..

Intervju je bio za jedan porodični časopis i za zadatak su mi dali da se osvrnem i na način na koji sam uz novi posao uskladila i porodične obaveze.

Sledi moja priča...





Moja poslovna priča je nalik svim pričama onih ljudi koji su imali tu sreću da im hobi postane i posao. Da im ono što bi inače radili bez ikakve nadoknade postane i izvor prihoda.

Prvi susret sa pilatesom se desio između moje dve trudnoće i bio je ljubav na prvi pogled. Vrlo brzo sam znala da sam se upoznala sa jednom specifičnom tehnikom uz pomoć koje sam uvidela svoje fizičke nedostatke, blagu skoliozu, loš položaj stopala i našla lek za hroničan bol u lumbalnom delu kičme. A uz sve te zdravstvene benefite i moje telo se oblikovalo na “pravi“ način. Vežbe su bile efikasnije od svih drugih koje sam ranije probala.

U to vreme sam radila kancelarijski posao, za koji je malo reći da ga nisam volela, pa je pilates došao kao “protivotrov“ dugotrajnom sedenju i neaktvosti koju takva radna mesta podrazumevaju.



Iako je odluka da otvorim baš pilates studio bila veliko iznenađenje za moju okolinu s obziorm da se u mladosti nisam bavila sportom njoj je prethodila ozbiljna obuka i edukacija.

Završila sam obuku po Micheal King metodi za pilates na parteru i za pilates na spravama. Nastavila sam dalje usavršavanje uz kompaniju Balanced Body, koja je specijalizovana za pilates i dva puta godišnje učestvujem na njihovim  seminarima.  Prošle godine sam svom pilates obrazovanju dodala i obuku za Balanced Body Barre metod, vežbanje inspirisano baletom.


Veoma sam srećna zbog činjenice da se bavim poslom koji mi je pružio mogućnost da se oprobam u različitim oblastima. Pored toga što svakodnevno držim časove pilatesa i barre metoda bavim se i poslovima marketinga, menadžmenta čak i dizajnom enetrijera. Ponosna sam na moj Feel Pilates tim koji predstavlja jedan mali, složni i potpuno ženski kolektiv. Delimo veliku ljubav prema pilatesu, želju da ulepšamo dan našim vežbačima i moto da je sreća u osećaju svakodnevnog napretka i zbog toga se trudimo da nam svaki naredni radni dan bude bolji i lepši od prethodnog.

Kada sam započinjala privatni posao najviše me je radovala činjenici da ću moći sama da organizujem svoje radno i slobodno vreme. Iako je posao koji obavljate i organizujete sasvim sami daleko od te idilične slike i polako vam, a da ne primetite oduzima sve više i vše vremena i često ne postoji niko ko može da vas zameni, mogućnost dvokratnog radnog vremena mi je od velike pomoći u organizaciji kućnih aktivnosti.


Pre svega zbog činjenice da sam u vreme ručka uglavnom kod kuće. To je  period dana kada pratite ili dočekujete decu iz škole i uzimate ih iz vrtića meni je veoma važno da znam da je sve prošlo kako treba u tom važnom delu dana i s mirom odem u popodnevnu smenu kada imam još par časova da održim.


Naša četvoročlana porodica se s punim pravom može nazvati sportskom, jer je  moj suprug bivši vaterpolo golman i član reprezentacije. Za sada se ne nazire njegov naslednik…

Makar ne u sportovima na vodi, jer je naš šestogodišnji sin Milan trenutno oduševljen košarkaškim treninzima na koje je krenuo pre par meseci. Talenat se definitivno nazire, a vreme će pokazati šta će biti njegovo opredeljenje.

Naša ćerka Iva, koja ima petnaest godina, posle bavljenja baletom u ranom detinjstvu više nije pokazivala želju za sportom uprkos nagovaranju i pregovaranju koje je vodio njen deda Milan koji i danas često pomene da je velika šteta što nikad nije trenirala odbojku.


I Milan i Iva vole da dođu u pilates studio. Iva vežba uz baletski bar i na pilates spravama i drago mi je da moj posao može da doprinese njenom zdravlju jer je vežbanje u perodu naglog rasta i razvoja dece dragoceno.

Milan još češće dolazi, ali uglavnom da bi zabavio prisutne i napravio poneki nestašluk… Još uvek je mali za ovakav način vežbanja.



Skoro da nemamo podelu na muške i ženske poslove i u kući kuvamo, skoro, svi.

S te strane imam ogromnu pomoć supruga kome je kuvanje postalo ozbiljan hobi i sebi zadaje sve teže i teže gastronomske zadatke. Iva voli da sprema uglavnom slatkiše i za sada je najuspešniji kolač bio Cupcake od limuna.


I to je bio jedan deo male i sasvim obične priče…

Nalik pričama mnogih drugih žena koje pokušavaju da uspešno usklade posao i porodicu, da balansiraju između zdravih obroka i zahtevnih šefova i usput pronađu i malo vremena za sebe.

A to jeste veliki uspeh i svaka čast svima vama koje to svakodnevno radite…

I svaka čast onima koji primećuju i pišu o "običnim" ženama koje ne odustaju da sebi i svojoj porodici ulepšaju i olakšaju život.










Коментари

Популарни постови са овог блога

Kad Vas napadne panika….

Sve je počelo nekoliko meseci posle mog prvog porođaja… Prvo sam osetila tahikardiju (ili aritmiju), gubljenje daha pri najmanjem naporu i odmah posumnjala na srčane tegobe… Kardiolog je obavio detaljan pregled, ali sve je bilo u najboljem redu. Kako je to moguće? Pri ovakvim simptomima. Ako nije srce, možda je nešto drugo u pitanju. Počela sam sve češće da osećam i čudan pritisak u glavi, trnjenje leve slepoočnice (tzv “mravinjanje“ - tada sam naučila tu reč), nesiguran hod, blage vrtoglavice… Sledeća stanica bio je neurolog… Sve sam obavila kako treba… Žmureći prstom pogodila nos, hodala po pravoj liniji… Sve je ok. Ne prestajem da tragam. Pritisak u glavi polako prestaje, ali nekako sve slabije vidim. Palim sva svetla u stanu, ali i dalje je mračno. Ne mogu da čitam, redovi se gube … Kod očnog lekara, konačno, prva dijagnoza… Dioptrija na oba oka (- 0,75 i -  0,50) i astigmatizam. Tražim i da mi izmeri očni pritisak, za svaki slučaj… Jedva uspeva da mi dod

Pilates i karlicno dno

Jedan od zadataka pilatesa je da svojim specifičnim vežbama aktivira mišiće koje je teško pokrenuti. Multifidusi, mišići koji spajaju kičmene pršljenove, TA mišić, koji kao korset oblaže unutrašnje organe trupa i naravno, karlično dno, koje ima važnu ulogu jer kao mreža isprepletenih ligamenata, drži unutrašnje organe i mora biti i dovoljno jako i dovoljno elastično, jer se tokom trudnoće teret koji mora podneti višestruko uveća. Poznate su nam Kegelove vežbe, koje vrlo često koristimo na našim časovima, ali takođe i čitav niz klasičnih pilates pokreta može osnažiti mišiće ovog dela tela. Karlično dno drži organe male karlice, bešiku,  matericu i rektum. Naš gost ove nedelje je dr Nebojša Jeremić, urolog u KBC Zvezdara, a od 2008. godine se školuje iz oblasti uroginekologije kod eminentnih stručnjaka u Nemačkoj i Italiji. Nebojša je bio dugogodišnji doktor vaterpolo reprezentacije Srbije kao i vaterpolo kluba Partizan. I dalje je prisutan u sportskom svetu kao predsednik zd

Ispod sunca Toskane

Pre nego što sam posetila Toskanu, prve utiske ili tačnije,  predosećaje nestvarne lepote dobila sam preko filmova… Upoznavala sam jedan grad za drugim iz svoje dnevne sobe... Prvo je to bila  Sijena , a film je bio stari, crno-beli, ne sećam se ni imena ni radnje, samo atmosfere jednog kišnog popodneva i uskih ulica ovog nestvarnog grada. Kada sam je posetila, mnogo godina kasnije, toj prastaroj slici koju sam još uvek nosila sa sobom,  samo sam dodala miris  Ribolite  (toskanska verzija kuvanog slatkog kupusa) i saznanje da  svaka ulica, svaki kamen ovog grada datira iz Srednjeg veka. Siena Čaj s Musolinijem , film o grupi engleskih dama, zaljubljenih u italijansku kulturu, doneo mi je neobjašnjivo veliku želju da posetim  San Gimignano  ili Grad stotinu tornjeva, kako ga još zovu, koji dominira na uzvišenju iznad čuvene doline Chianti. I ništa manje nije bio magičan nego na ekranu.. Opasan zidinama, neosvojive lepote, sa ulicama tako lepo popločanim da više liče na parket o